Favourites By
Denne herlige nye madlavningsserie viser en blanding af 24Kitchen-kokke og velkendte amatørkokke, der laver deres yndlingsretter. Hver kok taler om opskriften og om, hvorfor det er deres favorit. Dette lader seeren følge selve forberedelsen. Favoritterne spænder fra en kage til en komplet middag, så alle episoder viser noget forskelligt.
Kokken Lange Frans laver spaghetti med tomatsauce og kødboller ved hjælp af farens opskrift.
Hugo Kennis laver flere retter, der består af balsamicoglaseret andebryst og braiserede kalvekæber.
Estée Strooker flotter sig med kyllingeragout, pandekager med limoncello og krydret, rød iste.
Amatørkok og sanger Brace laver spinatgryde med majs og hakket kød samt en sjov frugtpunch.
Vivian Reijs deler sin morgenmad: Æggemuffins, en grøn smoothie og pandekager med banan og squash.
Mounir toub laver en lækker kvæde-tarte tatin med en parfait på blodappelsin og granatæblegelé.
Tooske Ragas laver sin grønne salat med agurk samt pasta fra bjergene med tun og bacon.
Kok Danny Jansen laver sin version af den lækre hollandske frikandel - stegt pølse på hakket kød.
Olcay Gulsen laver en cremet tomatsauce og parmesan med quinoasalat og grillet halloumi.