Kukista ja mehiläisistä
I en finsk landsby smugler en dreng en pige med hjem om aftenen inden hans 16 års fødselsdag. Drengens far bryder ved et uheld ind midt i det unge pars ømme øjeblik. Til deres skræk opdager teenagerne, at deres beskyttelse er gået i stykker, og det nærmeste apotek lukker snart.