Tin Toy
Αφού ξεφεύγει από ένα σαλιάρικο μωρό, ο Τίνι συνειδητοποιεί ότι τελικά θέλει να παίξει μαζί του. Αλλά μέχρι να το ανακαλύψει, η προσοχή του μωρού στρέφεται σε άλλα πράγματα.
Τα μωρά δεν μοιάζουν με τέρατα, εκτός κι αν είσαι παιχνίδι. Αφού ξεφεύγει από ένα σαλιάρικο μωρό, ο Τίνι συνειδητοποιεί ότι τελικά θέλει να παίζουν μαζί του. Αλλά μέχρι να το ανακαλύψει, η προσοχή του μωρού στρέφεται σε άλλα πράγματα που μόνο ένα βρέφος θα μπορούσε να βρει ενδιαφέροντα.