Νικ Νακ
Ένας χιονάνθρωπος σε μια χιονόσφαιρα λαχταράει να συναντήσει τα υπόλοιπα διακοσμητικά κουκλάκια, ένα κορίτσι στην παραλία και τις φίλες της από θερμότερα κλίματα, αλλά πρώτα πρέπει να βγει από τη σφαίρα του.
Η ζωή σε ένα ράφι ως χιονάνθρωπος παγιδευμένος σε μια χιονοθύελλα μπορεί να γίνει κουραστική, ειδικά όταν περιτριγυρίζεστε από κουκλάκια από πιο ηλιόλουστα μέρη. Όταν ο κουρασμένος χιονάνθρωπος απελευθερώνεται τελικά από το γυάλινο σπίτι του, τα σχέδια των διακοπών του διακόπτονται απότομα.