Great Barrier Reef
Εξερευνήστε τον παράδεισο της Αυστραλίας που φιλοξενεί μεγάλη ποικιλία ειδών, όπως χελώνες, πολύχρωμα ψάρια και κοραλλιογενείς υφάλους. Συνοδέψτε υποβρύχιους κινηματογραφιστές στο ταξίδι τους μέσα σ' αυτό το θαύμα της φύσης.