Magical Reef: The Island of the Four Kings
Βαθιά κάτω από τα κύματα της Ινδονησίας κρύβεται ένας μυστικός υποβρύχιος παράδεισος κοραλλιογενών υφάλων. Γεμάτοι παράξενα σχήματα, ζωηρά χρώματα και κομψή ομορφιά, φιλοξενούν την πιο εξωτική θαλάσσια ζωή. Ταξιδέψτε σε αυτόν τον υδάτινο κόσμο θαυμάτων και δείτε τη μοναδική ομορφιά που κάνει το Ράτζα Άμπατ ασύγκριτο.