Ντοκιμαντέρ, Ζώα και φύση
Ανάμεσα στα χιλιάδες νησιά της Ινδονησίας βρίσκεται ένας απομακρυσμένος φυσικός παράδεισος που φιλοξενεί μια απίστευτα ποικιλόμορφη θαλάσσια ζωή – στην πραγματικότητα είναι το πιο πλούσιο σε είδη περιβάλλον στον πλανήτη μας.