Escape to Papua New Guinea
Ταξιδέψτε στον ποταμό Σέπικ, όπου απομακρυσμένες φυλές διατηρούν την αρχαία λατρεία του κροκόδειλου. Πέρα από τις όχθες του ποταμού, ζωντανοί κοραλλιογενείς ύφαλοι σφύζουν από θαλάσσια ζωή. Μια εξερεύνηση του πρωτόγονου πολιτισμού και της ανέγγιχτης φύσης, από ιερά τελετουργικά μέχρι ποικίλα οικοσυστήματα.