Ώρα για Μπάνιο
Ο γάτος Φίγκαρο μπαίνει στο στόχαστρο ενός τσούρμου από αδέσποτες γάτες όταν η Μίνι Μάους του φορά φιόγκο και άρωμα μετά το μπάνιο του. Ο φοβισμένος Φίγκαρο καταφέρνει να βγει αλώβητος από τον καβγά όταν οι τρεμούλες του ρίχνουν έναν σωρό από σκουπιδοτενεκέδες στους αντιπάλους του. Η Μίνι τον επιβραβεύει με ακόμα ένα μπάνιο.