Snel met Miljuschka
Στο «Snel met Miljuschka», η Μελιούσκα σας βοηθά να φτιάξετε πεντανόστιμα πιάτα μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Εξάλλου, ξέρετε πώς έχουν τα πράγματα. Οι καθημερινές υποχρεώσεις αυξάνονται: πρέπει να πας τα παιδιά στο σχολείο, να πας στη δουλειά, να βρεις χρόνο για γυμναστική, να κάνεις τα ψώνια σου, και μέσα σ' όλα αυτά, πρέπει να μαγειρέψεις. Η Μελιούσκα δίνει ιδέες για τα πιο νόστιμα, και κυρίως, εύκολα πιάτα.
Η Μελιούσκα ξεκινά τη νέα χρονιά με ένα υγιεινό πικάντικο σακσούκα και κοτόπουλο στιφάδο.
Η Μελιούσκα φτιάχνει δύο συνταγές γεμάτες βιταμίνες: σαλάτα με κουσκούς και ζυμαρικά με κουνουπίδι.
Σήμερα, η Μελιούσκα φτιάχνει σούπα με ντομάτα και μάραθο και ένα τροπικό ίτον μες για επιδόρπιο.
Για τους λάτρεις του πικάντικου, η Μελιούσκα φτιάχνει πικάντικη κοτόσουπα και πόκε μπολ με τόνο.
Σήμερα, η Μελιούσκα φτιάχνει ένα ορεκτικό με μπάλες ρυζιού και για κυρίως σαλάτα με πράσινο σιτάρι.
Σήμερα, η Μελιούσκα φτιάχνει ρότολο από κολοκυθάκια, και υγιεινά μπράουνις για επιδόρπιο.
Η Μελιούσκα φτιάχνει ένα ορεκτικό από χούμους ψητού καρότου και ένα εύκολο ψητό φέτας για κυρίως.
Τα δύο νέα πιάτα της Μελιούσκα είναι κεσαντίγια με κίμτσι και πράσινα νιόκι με μελιτζανοκεφτέδες.
Σήμερα, η Μελιούσκα φτιάχνει βραστό κοτόπουλο με λεμονόχορτο και μους σοκολάτας με φιστικοβούτυρο.
Η Μελιούσκα εμπνέεται από την Ιαπωνία. Φτιάχνει σολομό με τεριγιάκι και τηγανητές μπάρες ρυζόγαλου.
Η Μελιούσκα φτιάχνει εύκολα ψητά παστινάκια με έλαιο μάραθου και κάρι με γαρίδες και φακές.