Ντοκιμαντέρ που ανασύρει τη μνήμη και το έργο του Αντόνιο Ματσάδο στην 80ή επέτειο του θανάτου του. Η ζωή του ποιητή ως σύμβολο μίας Ισπανίας που χάθηκε: ένας ύμνος στη σημασία της πολιτισμικής κληρονομιάς για τη ζωή και την πρόοδο.