Οι Μικροί Πρωταθλητές 3
Η ομάδα κληρονομεί έναν νέο προπονητή και μπλέκεται σε μια σειρά από ξεκαρδιστικές φάρσες προσκειμένου να προετοιμαστεί για το σχολικό πρωτάθλημα όπου πρέπει να τιμήσουν το όνομά τους και να δείξουν σε όλους γιατί αποκαλούνται Mighty Ducks!
Ο Εμίλιο Εστεβέζ και η αρχική ομάδα των Ducks επιστρέφουν με μια καταιγιστική κωμωδία με πρωταγωνιστές την πιο δημοφιλή ομάδα χόκεϊ στην ιστορία του κινηματογράφου. Έχοντας κερδίσει υποτροφίες σε ένα σνομπ ιδιωτικό σχολείο, ο προπονητής Μπομπέι (Εστεβέζ) ανακοινώνει στους Ducks ότι αποχωρεί για νέες περιπέτειες στους Αγώνες Καλής Θελήσεως. Λίγο μετά την άφιξή τους στην Ακαδημία Eden Hall κληρονομούν έναν νέο προπονητή που αποδεικνύεται ο χειρότερος εφιάλτης τους όταν καθαιρεί τον Τσάρλι Κόνγουεϊ (Τζόσουα Τζάκσον) από αρχηγό της ομάδας. Στη συνέχεια, ρισκάροντας τις υποτροφίες τους, αντιμετωπίζουν τον πιο δυνατό τους αντίπαλο, την ομάδα που έχει κερδίσει 10 φορές το σχολικό πρωτάθλημα! Οι Ducks και οι αντίπαλοί τους ξεκινούν μια σειρά από ξεκαρδιστικές φάρσες ως προθέρμανση για την αναμέτρησή τους στον πάγο. Και στο αγωνιώδες φινάλε, οι Ducks καλούνται να τιμήσουν το όνομά τους και να αποδείξουν γιατί αποκαλούνται Mighty Ducks!