Erzgebirgskrimi - Familienband
Saskia Bergelt discovers a hypothermic two-day-old baby in a tunnel. During their investigation, Winkler and Szabo unravel the tragic history of a long-established family. Meanwhile, the desperate couple Frank and Corinna Ott, who run a sledge-making workshop in Hartenstein, report their 16-year-old daughter Mia missing.