Spreewaldkrimi - Bis der Tod euch scheidet
On a mild autumn night, a pre-wedding celebration takes place in the Spree Forest, with revelers dancing under the open sky. An explosion shatters the mood, causing panic as partygoers either flee or drop to the ground, but a solitary young woman stands apart from the crowd, strangely detached. The next morning, former Detective Krüger finds her unconscious near his trailer.