Spreewaldkrimi - Zwischen Tod und Leben
Commissioner Krüger battles with personal guilt as he confronts the schemes of an energy cartel and fights for his life. Knut Hellstein appears at Krüger's caravan, seeking his assistance. Involved in the energy sector, Hellstein has become entangled in their web of intrigue.