Spreewaldkrimi - Spiel mit dem Tod - Film 9
Mandy and her boyfriend Georg die in an explosion in the forest, and detectives Krüger and Fichte investigate, initially suspecting Mandy's ex-boyfriend Timo who has mysteriously disappeared without a trace.