Spreewaldkrimi - Tödliche Heimkehr
Tanja Bartko is accused of killing lawyer Malchow with a crossbow. Krüger is tasked with uncovering the truth, but his previous feelings for Tanja complicate matters. Tanja, along with her son Daniel and partner Holger Bingel, returns to the Spree Forest to develop a grand hotel complex on inherited property, a project now hindered by Krüger’s investigation.