Spreewaldkrimi - Tote trauern nicht
After Marlene's death, Krüger retreats from active duty to the Spree Forest. One morning, he discovers the body of environmental activist Chris Wenzel at a lock. Detective Fichte and the young officer Luise Bohn, who has recently returned to her hometown after completing her training, take on the case.