WandaVision
Marvel Studios presents “WandaVision,” a blend of classic television and the Marvel Cinematic Universe in which Wanda Maximoff (Elizabeth Olsen) and Vision (Paul Bettany)—two super-powered beings living idealized suburban lives—begin to suspect that everything is not as it seems. The new series is directed by Matt Shakman; Jac Schaeffer is head writer.