Kommissarin Lucas - Polly
Teenager Monika is discovered lifeless, suspended twelve meters up in the branches of a tree. Detective Lucas senses a strange funeral ritual, though she doesn’t know who would commit such an act. The investigation leads her and her team to the idyllic yet mysterious Aschenbachhof, a home for troubled girls.