Frühling - Das Geheimnis vom Rabenkopf
Katja checks on the secluded Biller family farm, suspecting the three children have been left unattended for some time. Meanwhile, Leslie is thrilled to see Adrian thriving at "Carpe Diem." To Katja's great relief, Adrian seems to be gradually regaining control over his life. In the town of Frühling, Mrs. Zerbe has now taken up a job as a mail carrier.