Frühling - Mit dem Feind im Bett
After a serious car accident, Katja is rushed to the hospital, leaving the village of Frühling deeply shaken. As the community pulls together in concern for her recovery, the cause of the crash becomes clear. The driver was impaired by medication, which had been prescribed by his own wife, a local psychologist. This discovery triggers a painful conflict between the couple, as guilt and blame threaten to destroy their relationship. While emotions run high, the village waits anxiously for Katja to heal.