Frühling - Die Mutter, die es nie gab
Village helper Katja Baumann clashes with the new cemetery caretaker when he tries to expel young Madita for mourning her mother. With no grave present, Katja grows curious, seeking to connect with Madita to offer her support. Meanwhile, Amelie searches for her own apartment in order to escape Lilly.