Frühling - Babyalarm
A desperate mother, Ida Götter, appears at Katja Baumann's door with her three crying babies and two toddlers. After splitting from her husband, Ida is lost and unsure where to turn. Her twins and triplets are a constant challenge, and Konstantin, her husband, is shirking his responsibilities. Ida fears he never wanted the children at all.