RESET – Wie weit willst du gehen?
In the drama series 'RESET – How Far Would You Go?', successful TV host and feminist Flo's seemingly perfect world shatters one evening when she finds her 15-year-old daughter Luna dead in her room. Overcome with grief and guilt, Flo discovers a time travel agency that offers her a chance to journey into the past and prevent Luna's suicide.
Flo plans another time journey but abides by Plan B's waiting period before she can go.
Flo travels to Luna and Carlo's childhood, helping Luna prioritize time over career.