Just as Joey brightens up to the idea of a brand new life since experiencing a failed suicide attempt, she discovers that she is pregnant. After learning this news, otherworldy, eerie things begin to happen around her in quick succession. Concerned for her unborn baby, she requests an ultrasound. Hearing the tiny heartbeat, Joey's smile freezes, and as the fetus turns over, the unexpected is revealed.