The Eye
At the age of two, Mun went blind. Eighteen years later, a new and risky corneal transplant operation restores her vision; but a series of inexplicable events lead her to believe there is more than meets the eye to her new-found gift of sight. Mysterious black-clad figures seem to foreshadow sudden deaths and horribly disfigured denizens haunt her everyday existence.