The Stolen Girl
Mother of two, Elisa, allows her daughter, Lucia, to go on an impromptu sleepover with her new best friend Josephine after meeting Josephine’s mother, Rebecca, at her beautiful home. But when Elisa arrives to collect Lucia the next day, the house turns out to be an empty luxury rental and Lucia has been abducted.
Elisa Blix, an air hostess on private jets and busy mom of two, allows her nine-year-old daughter, Lucia, to go on a playdate with her new best friend Josephine. Elisa briefly meets with Josephine’s warm and friendly mother, Rebecca, and the playdate evolves into a sleepover. But when Elisa and her husband Fred arrive to collect Lucia the next day, their worst fears are realised. The house is an empty luxury rental and Lucia has vanished, along with Rebecca and Josephine. The police say everything Rebecca told Elisa may have been lies. As events escalate into an international manhunt for Lucia, pursued doggedly by Selma, an ambitious and determined investigative journalist following the story, long-buried secrets come to light that may hold the key to Lucia’s seemingly motiveless abduction.
Elisa lets her daughter, Lucia, stay overnight at a new friend’s home. The next morning, she’s gone.
Hope arrives for Elisa in the form of a letter, but is her husband Fred telling her everything?
Rebecca claims to be Lucia's real mother as Selma makes startling revelations about Elisa’s past.
Selma discovers a secret buried deep in Elisa’s past that could unlock the search for Lucia.
Long-held secrets are finally revealed as Elisa embarks on a race against time to save Lucia.