Bull Shark vs. Hammerhead
A rare event between top ocean predators was captured on video in Florida: bull sharks attacking a great hammerhead. Dr. Heithaus and a team of shark experts launch an investigation pinning one against the other. They put experiments to the test to see what will happen when these top predators come head-to-head.