Anita
Anita Mui, the "Queen of Cantopop," was a cultural icon in Hong Kong during its heyday in the 1980s and 1990s. Mui's musical career began at an amusement park when she was just four-years-old. As "The Daughter of Hong Kong," she was a source of inspiration and a role model for generations of young women in the city. The story begins with Anita Mui's farewell concert, as it looks back on her life and legacy.