The Defenders
Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage and Iron Fist join forces to save New York from the largest threat it's ever faced.
Four singular heroes. One common goal: to save New York from the largest threat it's ever faced. This is the story of solitary figures with tons of personal baggage who realise they just might be stronger together.