Daredevil
Blinded as a young boy, Matt Murdock fights injustice by day as a lawyer and by night as the Super Hero Daredevil in Hell's Kitchen, New York City.
Daredevil follows the story of Matt Murdock, attorney by day and vigilante by night. Blinded in an accident as a child, Murdock uses his heightened senses as Daredevil, fighting crime on the streets of New York after the sun goes down. His efforts are not welcomed by Wilson Fisk -- aka Kingpin -- and others whose interests collide with those of Daredevil. Though Murdock's day job suggests he is a man who believes in the criminal justice system, his alter ego hints at something else, as he takes the law into his own hands to protect his neighborhood.