Jessica Jones
Jessica opens her own detective agency, which seems to get involved in cases involving people who have special abilities.
When a tragedy puts an the end to her short-lived career as a superhero, Jessica settles in New York City and opens her own detective agency, called Alias Investigations, which seems to get involved in cases involving people who have special abilities. Suffering from post-traumatic stress syndrome, Jessica wants to do good, but her primary interest isn't in saving the world, it's saving her apartment and getting through each day. Based on a graphic novel intended for adults, this is not a superhero story for the kids.