The Punisher
A former Marine out to punish the criminals responsible for his family's murder finds himself ensnared in a military conspiracy.
Frank Castle, also known as 'The Punisher', believes he has exacted revenge on the criminals responsible for the tragic murder of his family. However, he soon uncovers a larger, deeper conspiracy behind the events that occurred during his time serving in the Marine Corps. Alongside run-ins with law enforcement, his ex-best friend Billy Russo, and former National Security Agency analyst Micro, Frank seeks to uncover the truth once and for all.