Iron Fist
Presumed dead for nearly two decades, billionaire Danny Rand returns home to New York City, but finds himself confronted by demons both from his past and within himself.
Fifteen years ago, the private jet carrying the billionaire Rand family mysteriously crashed in the Himalayas. Nearly twenty years later, Danny Rand, the lone survivor of the crash, returns to New York City as the Immortal Iron Fist. Danny quickly discovers that life in the city can be as contentious as the monastery where he spent the last 20 years. Iron Fist follows Danny Rand's journey as the Iron Fist in New York City.