Kidnapped Soul
It tells the story of a desperate mother’s effort to locate her child. When the kidnapper dies before her child can be located, the time is running out. The child’s mother desperately seeks the assistance of a spiritual medium.
Detective Li Chih Kai is assigned to investigate a mysterious serial murder case of children. Meanwhile, his sister Li Mei Jen, an elementary school teacher, discovers that her daughter has been kidnapped. Li Chih Kai and his partner, Luo Jia Chiang, quickly launch an emergency operation on their own. In the course of their investigation, they learn of a missing child case. The daughter of Huang Ming Cheng and Chen Huei Lan, the neighbors of Li Mei Jen in her previous address, has been missing for a year. There seems to be a connection between these cases, but no leads can be found. With time running out to save his niece, Li Chih Kai is desperate enough to consult a spiritual medium with the ability to communicate with spirits.