Hit-Monkey
A rage-fueled monkey and an obnoxious ghost team up to take down the Tokyo Underworld.
A Japanese snow monkey, aided by the ghost of an American assassin, goes on a revenge quest through the Tokyo Underworld and becomes the famous “killer of killers.”
Monkey makes a name for himself in NYC while Bryce tries reconnecting with his daughter.
Bryce smuggles himself into Slyke’s mind to rescue Monkey from a sadistic killer.
The Co-Op uses the reforged relic to unleash the full power of the natural world on NYC.
Monkey and Bryce fight Boone throughout history, forcing Monkey to face his true origin.