Breakout Brothers 2
Ho Chun offers Big Roller, Kin-tin, Scar, and Ho-ching a considerable amount of money to assist him in breaking out of jail. However, Big Roller and his gang reject the offer since they believe serving their sentences is the only right thing to do. It leaves Ho Chun with no choice but to use other extreme methods to force Big Roller and his gang to commit.