Stand by Me
What would you do for the girl you love? Jiu Bing has been stuck in the friend zone with his crush since the age of twelve. For her, he is willing to do anything, from taking revenge on her bullies to running naked in public. Along the way, he realizes the role he plays in her life, eventually finding where his heart truly belongs.
To what extent would you be willing to go for the girl you love? Jiu Bing has been stuck in the friend zone with Bo He since he was twelve. Even though he tries everything to win her heart, he cannot seem to break through. While working as a part-time pacer, Jiu Bing meets Xia Tian, with whom he becomes an internet celebrity. After putting up with Bo He for such a long time, Jiu Bing realizes the role he plays in her life and finds where his heart truly belongs.