Mama Boy
Xiao Hong is a shy young man and he lives with his control-freak mother, Mei Ling. After a failed date, Xiao Hong’s cousin brings him to a brothel to lose his virginity. Although Xiao Hong is not ready to lose his virginity, he starts a relationship with the assistant manager at the brothel, Le Le. When their relationship is found out, they must decide if they want to be with each other.
Xiao Hong is a shy young man and he lives with his control-freak mother, Mei Ling. After a failed date set up by a matchmaker, Xiao Hong’s cousin brings him to a brothel to lose his virginity. Although Xiao Hong is not ready to lose his virginity, he finds himself attracted to the assistant manager at the brothel, Le Le.
Le Le is a single mom who has a son of Xiao Hong’s age, Wei Jie. As a beautiful woman who works at a sex hotel, she is often troubled by unwanted attention. However, Le Le enjoys the company of Xiao Hong and they start sharing an extra special bond. However, Mei Ling and Wei Jie stumble upon their relationship. Both are furious and force them to break up. The two lovebirds are forced to face the reality and decide if they want to be with each other.