The Sharks of Hawaii
The Sharks of Hawaii takes us from the Big Island to tiny atolls that make up the relics of once explosive volcanoes. All manner of sharks and rays are revealed.
Although created from the fiery rage of volcanoes, Hawaii is a paradise on earth. A living Eden for all creatures, including one of the most misunderstood in the world – the shark. Some 40 species of sharks and their closest cousins, the rays, call these waters home. The Sharks of Hawaii takes us from the Big Island to tiny atolls that make up the relics of once explosive volcanoes. Through new underwater, aerial drones and remote sensor cameras, all manner of sharks and rays are revealed.