I Bastardi Di Pizzofalcone
After a serious case of corruption, the tiny Pizzofalcone police station in the old centre of Naples, is about to close. However, before this happens, Police Headquarters sends some new officers there, recruited from other districts.
Lojacono faces a grim fate that leaves him powerless and threatens those he loves.