Il Commissario Ricciardi
In 1930s Naples Commissario Ricciardi can see the ghosts of the dead violently and hear their last thoughts. This gift enables him to catch murderers, but it is also his condemnation to solitudine.
A pharmacist is found killed with an awl in his skull and his eyes covered by a black bandage.
While Ricciardi waits for his life to change forever, an unexpected crime puts him in a tight spot.