Two Cheaters and a Half
Gina and Lello, two con artists with good intentions, plot to steal a luxury car, not realizing that a child named Nino is hidden inside. This sparks a chaotic road trip along the Amalfi Coast, with Commissioner Di Mauro pursuing them to rescue Nino and apprehend the crooks.