Due Imbroglioni E Mezzo
After a year of living honestly, Gina and Lello decide to return to their con artist ways, unaware that the lively Nino is about to disrupt their plans.
Gina and Lello embark on a cruise to win big at the casino, but little Nino tags along.
Gina and Lello take Nino to a museum, where they meet Max, who plans to steal a work of art.
Gina and Lello are about to say goodbye to Nino as his parents return from Africa.