Cuore Sacro
Irene is a successful manager with an unscrupulous sense of business from her family. The encounter with a child, unpredictable and mysterious, makes her discover the world of the homeless, the underprivileged, the hungering people. After transforming her old family mansion into a soup kitchen, she embarks on a journey of self-discovery, which leads her to a new spirituality.
Irene Ravelli is a successful manager who has inherited a vast fortune and unscrupulous sense of business from her family. The encounter with a child, unpredictable and mysterious, makes her discover a reality which was unknown to her up until then: the world of the homeless, the underprivileged, the hungering people. Against the will of her aunt, who is her confidant and business partner, Irene transforms her old family mansion into a soup kitchen and embarks on a journey of discovery of altruism, which brings her to give up all her wealth and leads her to a new spirituality.