Das kalte Herz
The new adaptation of Wilhelm Hauff's fairy tale transports viewers to the mysterious Black Forest of the 19th century. Young charcoal burner Peter Munk, determined to rise above his impoverished life, finds himself entangled with two feuding forest spirits.