Zwerg Nase
Fairy Kräuterweis transforms young Jakob into a hunchbacked dwarf, leaving him unrecognizable. Despite this, Jakob's spirit remains unbroken. His secret weapon: exceptional cooking skills. Rising to Head Chef for the Duke, he also becomes confidant to Mimi, a girl turned into a goose by the same fairy. Together, they embark on a quest to break the spell.