Die Schneekönigin
On a winter day, the Snow Queen abducts Kay and takes her to her icy palace. While everyone thinks Kay is dead, Gerda sets out to find her friend. Her journey takes her through the blossoming realm of Flora, a summery castle, encounters with robbers, and eventually into the snowy world of the far North.