Rübezahls Schatz
In the mystic mountains, the guardian spirit faces turmoil as he falls for the maiden Rosa, while a greedy baroness schemes to exploit the forest and steal his treasures. Struggling with these challenges, the shape-shifting spirit ponders the possibility of his love for a mortal woman ever coming true, amid threats to his beloved homeland.